środa, 30 marca 2016

Zawieszam.

          Na początku chcę was przeprosić za taką dłuuugą nieobecność. Zabrakło mi trochę weny na te opowiadanie i po prostu postanowiłam zawiesić. Nawet chyba nikt tego nie czyta, a to też odejmuje chęci na pisanie. Przeniosłam się na wattpada - tam mi się o wiele lepiej czyta i pisze. Prowadzę tam jedną książkę, ale niedługo zaczynam drugą- tylko na początek chce napisać parę rozdziałów. Na bloggera chyba nie wrócę- chyba, że kiedyś, ale na razie nie mem tego w planach. Bardzo możliwe, że jeśli postanowię kontynuować tę historię to również na wattpadzie. Tu macie mojego wattpada : @igotswaglikeastyles . Mam nadzieję, że wpadniecie i postanowicie przeczytać moją pracę, bo tam dopiero się rozkręcam ;) Później dodam prolog OBU opowiadań z wattpada (jednego jeszcze nie ma opublikowanego, a więc macie taką premierę dla wtajemniczonych xd Jeżęli znajdziecie się na wattpadzie to dajcie w komie jakiś znak, że wy stąd xd Przepraszam was jeszcze raz i pozdrawiam :*

Wasza Ally xx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz